آخرین تکنولوژی های فیوژن را از فوجیکورا بخواهید

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)
 آخرین تکنولوژی های فیوژن را از فوجیکورا بخواهید

اولین دستگاه فیوژن کاملا اتوماتیک دنیا، بهترین نرخ بازگشت سرمایه را به مشتریان ارائه داده و با کم کردن چرخه ی اتصال، بهره وری را افزایش می دهد. فوجیکورا 70S هنوز هم در نوع خود با کیفیت ترین محصول بوده و به عنوان اولین دستگاه فیوژن کاملاً اتوماتیک دنیا بهترین نرخ بازگشت سرمایه را به مشتریان ارائه داده و با کم کردن چرخه ی عملیات اتصال فیبر نوری، بهره وری را افزایش می دهد.

مدل 70S نه تنها آرگونومیک ترین ، سریع ترین و با دوام ترین محصول در نوع خود است بلکه عمر این دستگاه بر مبنای مفهوم "ساختن برای ماندن" ارزیابی شده به این معنی که مشتریان می توانند از هم اکنون تا ده سال آینده از دستگاه 70S خود استفاده کنند.این دستگاه، عملیات فیوژن فیبر نوری را تنها در چهار مرحله انجام داده و زمان اتصال فیبر نوری را به 6 ثانیه کاهش داده است. مدل 70S تنها دستگاهی است که تست سقوط را از فاصله ی 70 سانتیمتری و از هر شش جهت خود با موفقیت پشت سر گذاشته است.

نیل بسنت از فوجیکورا اروپا گفت:" بسیاری از رقبا هستند که ادعا دارند تکنولوژی هایشان منطبق با ماست، بیشتر تست هایی که ما انجام داده ایم ثابت می کنند هیچ محصولی از لحاظ کیفیت، عملکرد و طول عمر با 70S برابری نمی کند. خلق تکنولوژی این گنجایش....نیازمند دانش و تخصص خاص بوده و ما با به رخ کشیدن 40سال تجربه در تحقیق و توسعه و هشت نسل از دستگاه های فیوژن و اسپلایسینگ پیشگام اصلی هستیم."از مهم ترین ویژگیهای مدل 70S ، عملکرد هم ترازی کرها، قابلیت تنظیم توسط کاربر و مقاومت کامل در برابر شوک، گرد و غبار و باران می باشد. 70S همچنین دارای محافظ خودکار در مقابل باد و لوله ی تولید کننده ی گرما می باشد که موجب سریع تر شدن چرخه ی اسپلایس و کاهش تعداد مراحل عملیاتی می شود.

بسنت افزود:" تجربه ای 40 ساله به ما اجازه داده تا یک تکنولوژی جدید را خلق نمائیم که به مراتب بسیار برتر از نمونه های موجود در بازار بوده و در دقت، قابلیت اطمینان، ایجاد اتصال با کیفیت بالا بهینه سازی شده است و به ما در کاهش نیاز به کار دوباره و تعمیر و نگهداری شبکه ی فیبر کمک می نماید. به همین علت است که شما پول بیشتری را برای دستگاه فیوژن فوجیکورا پرداخت می کنید. شما بابت محصولی هزینه پرداخت می کنید که می توانید تا ده سال از آن استفاده نموده و بهترین اتصال را برای شما فراهم می کند. در واقع هیچ رقیبی برای این دستگاه وجود ندارد."

فوجیکورا اروپا با ارائه ی مدل 70S، مراحل مورد نیاز اتصال فیبر نوری را ساده تر کرده و در نتیجه بهره وری را افزایش داده است. وی در ادامه گفت: "این دستگاه فیوژن فیبر را تنها در شش ثانیه و شرینک یا ذوب کردن روکش را در 9 ثانیه انجام می هد. این قابلیت ها همراه با سایر ویژگی ها این مدل را سریع ترین دستگاه فیوژن دنیا ساخته است. "

منبع مقاله

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search