معرفی ماژول OTDR برای پلت فرم تست Rogue توسط AFL

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

AFL دو ماژول OTDR نوری برای پلت فرم تست ماژولار Rogue با نام های RG-2100 Quad 850/1300 multimode plus 1310/1550nm singlemode OTDR و RG-2100 Dual 1310/1500 singlemode OTDR معرفی کرده است. این ماژول ها بسیار ایده آل برای بازبینی و تائید نصب شبکه سینگل مد و مالتی مد می باشند.

 معرفی ماژول OTDR برای پلت فرم تست Rogue توسط AFL

هر دو ماژول ممکن است هم در ROGUE compact cB1 base و هم در Rogue intelligent iB1 base نصب شوند. هر دو مدل دارای VFL بوده و OLS و پاورمتر نوری( OPM ) به عنوان آپشن در آنها قابل ارائه است.

هنگامی که در بیس cB1 نصب گردند، ماژول OTDR قادر است، پیکربندی و کنترل را از طریق یک دستگاه موبایل که دارای اپلکیشن LinkMap OTDR جدید AFL که از Google Play برای دیوایس های اندرویدی قابل دانلود می باشد، انجام دهد. همین اپلیکیشن در بیس iB1 اندرویدی نیز قابل اجرا است.

اپلیکیشن LinkMap OTDR به نتایج تست دسترسی داشته، آنها را نمایش داده و همچنین قادر است نتایج را بصورت خودکار به aeRos ، مدیریت جریان کار مبتنی بر ابر AFL، ذخیره ساز نتایج و ابزار تولید گزارش ارسال نماید. انتظار می رود نسخه ی iOS این اپلیکیشن نیز به زودی در همین سال منتشر شود.

مایکل اسکالتن، مدیر ارشد خط تولید بخش تست و بازرسی AFL اظهار داشت:" اپراتورهای شبکه و پیمانکاران نصب، در حال پذیرفتن مدیریت جریان کار مبتنی بر ابر و آرشیو داده ها هستند. ماژول های Rogue OTDR ممکن است برای تکمیل تست aeRos پیکربندی شده، ارجاع آنی نتایج به ابر جهت مشاهده و گزارش گیری بصورت ریموت مورد استفاده قرار بگیرند. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست تکنسین ها برای آپلود فایلها، مشاهده ی نتایج و گزارش گیری به دفتر بازگردند."

علاوه بر این اپلیکیشن LinkMap OTDR به کاربران اجازه می دهد بصورت محلی پیکربندی و تست را انجام داده و نتایج را در ابر ذخیره نمایند. OTDR ممکن است دارای حالتهای مختلف Auto، Expert و Real-time باشد. نتایج آزمون هم در LinkMap و هم در Trace views قابل مشاهده خواهد بود. LinkMap view یک بازنمایی مبتنی بر آیکون از شبکه تست شده را ارائه داده و به کمک آیکون های کد گذاری شده بصورت رنگی، نوع رویداد و وضعیت pass/fail را نمایش می دهد.

منبع مقاله

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search