پنج شنبه, 04 خرداد 1402 13:19

افتتاح پروژه ملی اینترنت فیبر نوری در بندر چارک با حضور رئیس جمهور

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

پروژه ملی اینترنت فیبر نوری در بندر چارک با حضور مسئولان افتتاح شد. این پروژه با هدف ارتقای ارتباطات اینترنتی و افزایش سرعت اینترنت در این منطقه اجرا شده است. فاز اول این پروژه با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

پروژه ملی اینترنت فیبر نوری پیشگامان در بندر چارک با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش سرعت اینترنت در منطقه به اجرا درآمده است. با اتمام این پروژه، سرعت اتصال به شبکه اینترنت برای کاربران بسیار افزایش یافته و زمان بارگیری و دسترسی به اطلاعات بهبود یافته است. این پروژه با استفاده از فناوری فیبر نوری امکانات ارتباطی نوینی را فراهم کرده است.

با اجرای پروژه ملی اینترنت فیبر نوری پیشگامان در بندر چارک، منطقه از یک ارتباط اینترنت پیشرفته و پایدار بهره‌مند میشود و همچنین این پروژه علاوه بر بهبود ارتباطات اینترنتی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و فناوری منطقه نیز خواهد داشت.

همچنین، پروژه ملی اینترنت فیبر نوری پیشگامان در بندر چارک منجر به افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصادی در منطقه میشود. با بهبود سرعت اینترنت و امکانات ارتباطی، کسب‌وکارهای محلی و استارتاپ‌ها می‌توانند از خدمات آنلاین بهره‌برداری بیشتری داشته باشند و به بازارهای گسترده‌تری دسترسی یابند.

این پروژه نیز موجب تحقق اهداف سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور در خصوص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش دسترسی به اینترنت و تسهیل ارتباطات میان شهروندان و نهادهای دولتی و همچنین توسعه اقتصادی و فناوری منطقه می‌شود.

به‌گفته بمانی پور مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، اگرچه فرآیند نصب و راه‌اندازی سرویس برای کاربران زمان‌بر خواهد بود، اما اکنون در دست اجرا و بهره‌برداری است و تیم پیشگامان به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا پوشش حداکثری سرویس فیبر نوری را برای ساکنین بندر چارک فراهم کند.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search