چهارشنبه, 26 بهمن 1401 09:58

فیبرنوری تا پایان دولت به 20 میلیون خانوار می‌رسد.

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

طبق برنامه‌ریزی که دولت سیزدهم در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته است تا پایان دولت، 80% مردم، چیزی حدود بیست میلیون خانوار به شبکه پرسرعت فیبر نوری دسترسی پیدا میکنند که تا به امروز 2.5 میلیون پوشش فیبر نوری به طور نسبی در سراسر کشور ایجاد شده است.

در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره گسترش باندهای مافیایی در زمینه ارائه فیلترشکن‌ها بیان‌شده است: وظیفه ما برخورد با این مافیا نیست، وظیفه ما حمایت از پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی است تا تلاش شود در حد توان بهترین امکانات ارتباطی را به مردم ارائه دهیم.

از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم برای حمایت از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی کارگروه ویژه‌ای با مسئولیت وزارت ارتباطات پیش‌بینی گردیده که به‌صورت هفتگی جلسه‌هایی را برگزار نمایند تا در مدت چند ماه محدودیت‌هایی که در استفاده از پلتفرم‌های خارجی ایجاد شده میزان استفاده مردم از ظرفیت‌های بومی را بیشتر کنند.

بنابراین تعداد جلسات این کارگروه ویژه افزایش پیدا کرده و گاهی هرروز جلسه‌هایی برگزار گردیده تا تمام ظرفیت‌های وزارت ارتباطات پای کار آمده که هرچه زودتر ارتباطات فیبر نوری را در سرتاسر کشور سازمان‌دهی نمایند که با استفاده از پوشش سراسری همگان بتوانند استفاده‌ مفیدی از این سامانه یکپارچه و پرسرعت داشته باشند.

با این کار پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز تقویت شده و هر سخت‌افزار یا پهنای باندی که نیاز داشته باشند توسط وزارت ارتباطات تأمین می‌گردد.

زمان استفاده از سایت‌هایی که حریم بودند دستور خطای 403 را می‌دیدیم به‌همین دلیل امکان دسترسی به دویست سرویس پرکاربر فراهم شده که هر سرویس دیگری که تحریم باشد و کاربران به آن احتیاج داشته باشند اگر آن را در این سایت 403.online ثبت کنند، همکاران ما در بخش خصوصی به‌سرعت آن را بررسی و آن را به لیست خدمات اضافه می‌کنند.

همچنین با این کار دیگر نیاز به فیلترشکن‌ها نیست که باعث کندی سرعت اینترنت می‌گردد و برای قشر زیادی از برنامه‌نویسان و کاربران حرفه‌ای مشکل اینترنت برطرف می‌گردد و روزبه‌روز به کیفیت این سرویس افزوده می‌شود.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search