دوشنبه, 28 شهریور 1401 16:12

با گسترش فیبر نوری به کاربران این امکان را می دهیم از چند صد برابر شدن سرعت اینترنت لذت ببرند

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد زمانی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود این امکان به مشترکان داده می‌شود تا از طریق وای‌فای به تلفن‌همراه خود متصل شده و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرد.

این سازوکار روز دوشنبه هفتم شهریور در حاشیه افتتاح خط تولید و مراکز تحقیقات شش شرکت حوزه فناوری و دانش بنیان در منطقه ویژه پیام در جمع خبرنگاران بیان شد، ده‌ها پروژه رسمی در حوزه فناوری و ارتباطات در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که اتصال چهارصد روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی تعداد زیادی سایت 5G و افتتاح پروژه‌های فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها همه و همه بخشی از آن‌ها خواهد بود.

در منطقه ویژه اقتصادی پیام شاهد افتتاح چندین خط تولید محصولات شرکت‌های ایرانی خواهیم بود که عمده تولیدات آن‌ها در زمینه فیبر نوری و مخابرات خواهد بود، در کشور ظرفیت بسیار خوبی در جهت تولید تجهیزات مرتبط با حوزه فناوری داریم که بسیاری از شرکت‌های فعال در این بخش ظرفیت صادرات را نیز داشته و باید از آن‌ها حمایت گردد.

راهبرد دولت سیزدهم ایجاد شبکه پرسرعت و ایمن برای تمام مردم است که تلاش خود را در این زمینه چندین برابر کرده و مهم‌ترین اتفاقی که باید برای افزایش سرعت شبکه ایجاد گردد، اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارهاست که از طریق آن فیبر نوری با سرعت نامحدود به همه منازل شرکت‌ها و کسب‌وکارها ورود پیدا می کند.

همچنین بیان کرد این کار شروع‌شده و با فراگیر شدن آن سرعت اینترنت چند صد برابر خواهد شد زمانی‌که فیبر نوری به خانه‌های مردم راه پیدا کند به‌راحتی اتصالات انجام‌گرفته و از سرعت بالای اینترنت لذت خواهند برد شبکه تلفن‌همراه، ارتقاء شبکه تلفن‌همراه نیز در دست بررسی است و در تلاشیم تا پایان دولت سیزدهم هشتاد درصد خانوار ایرانی به فیبر نوری دسترسی پیدا کنند.

خبرگزاری ایسنا

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search