یکشنبه, 16 آبان 1400 14:48

فیبر نوری افق روشنی برای شرکت ملی گاز

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خبر داد افتتاح سیستم مخابراتی خط لوله سوم آذربایجان به عنوان دومین پروژه مخابرات اکتیو فیبر نوری شرکت ملی گاز ایران، افق روشنی را در راه رسیدن به اهداف کلان مخابراتی این مجموعه ترسیم می کند

وی اظهار داشت: پروژه مخابراتی این خط به طول 940 کیلومتر از ایستگاه ساوه شروع شده و تا میاندوآب ادامه دارد. وی ضرورت عملی کردن تاسیسات مخابراتی در مجاورت خطوط انتقال گاز را اینگونه بیان کرد که شرکت ملی گاز ایران برای مدیریت شبکه گسترده خطوط لوله گاز کشور نیازمند ارتباطات مخابراتی است، ضمن آنکه مناطق عملیاتی هنگام تعمیرات، بازرسی و رفع اشکال خطوط، نیازمند ارتباط با منطفه از طریق ارتباطات بی سیم بوده و کاربران مستقر در ایستگاه های تقویت فشار و ایستگاه های اندازگیری مرزی هم بسیار ازاین تکنولوژی بهره مند خواهند شد.

مناسب ترین تکنولوژی ارتباطی که می تواند در مجاورت خطوط لوله احداث شود، مخابرات فیبر نوری است. فیبر نوری علاوه بر برخورداری از پهنای باند مناسب و سرعت بالا در تبادل داده، از ضریب امنیتی قابل توجهی برخوردار است و از نظر سازمانهای پدافندی، مناسب ترین مدیا برای انتقال ایمن اطلاعات به شمار می آید.هسته های اصلی پروژه های مخابراتی را فناوری های پیشرفته و نوین تشکیل می دهند.

وی یکی از دلایل طولانی شدن پروژه ها را عدم توجه لازم به برخی جزئیات و ریزه کاری ها در حین اجرا دانست و ادامه داد: مستند سازی تجربیات موفق پروژه ها میتواند به عنوان یک منبع راهبردی، ترسیم کننده مسیر درست برای دیگر طرح ها وپروژه ها باشد و برای سازمان ارزش آفرینی کند. مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران افزود:همه ما باید حرفه ای عمل کنیم یعنی نسبت به مسولیتی که برعهده گرفته ایم متعهد باشیم همانطور که در پروژه اخیر نیز به دلیل تعهد همه ارکان آن توانستیم رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانیم.

به گزارش روزنامه صنعت

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search