سه شنبه, 16 شهریور 1400 14:52

فیبر نوری برای ایجاد جاده ابریشم دیجیتالی DSR بکار برده شد

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

قرار است کابل کشی نهایی فیبر نوری در پاکستان برای راه اندازی جاده ابریشم دیجیتالی DSR صورت بگیرد. به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از راشاتودی، روزنامه نیکی آسیا طی گزارشاتی اعلام کرد که چین قصد دارد کابل کشی نهایی فیبر نوری در پاکستان را برای ایجاد جاده ابریشم دیجیتالی انجام دهد. این اقدام بخشی از طرح یک کمربند و یک جاده یا همان جاده ابریشم جدید است.

این کابل فیبر نوری به کابلهای زیر دریایی اروپا، آفریقای جنوبی وپاکستان در دریای عرب متصل می شود این کابل فیبر نوری توانایی این را دارد که کشورهای شرکت کننده در طرح جاده ابریشم جدید به اروپا متصل شوند.

در حال حاضر این کابل کشی بین شهر راولپندی پاکستان و شهرهای بندری کراچی و گوادر قرار دارد. قرار است کابل گذاری این خط فیبر نوری در آبهای سرزمینی پاکستان از ماه مارس سال جاری آغاز شود.

این پروژه به ارزش 240 میلیون دلار با همکاری شرکت چینی هواوی انجام میشود و توسط دولت پاکستان به تصویب رسید. در حال حاضر بخش مدیترانه این خط فیبر نوری بین مصر و فرانسه در حال اجرا ست. پیش بینی می شود این خط فیبر نوری 15 هزار کیلومتری اواخر سال جاری به بهر برداری برسد .

به گزارش خبرگزاری: قدس آنلاین

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search