نقد و بررسی گوشی های SIP سری T5 یلینک

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)
 نقد و بررسی گوشی های SIP سری T5 یلینک

گوشی های هوشمند سری T5S به لطف تکنولوژی های Optima HD و ضد نویز یلینک، مکالمات بسیار واضحی را ایجاد کرده و به طور موثری نویز اطراف را کاهش می دهد.

مدل های T58A و T58V با استفاده از دوربین CAM50 از ارتباطات تصویری HD پشتیبانی می کنند(در مدل T58A بصورت آپشنال عرضه می شود.). علاوه بر این، نمایشگر 7 اینچی لمسی قابل تنظیم این گوشی های ویپ، تصاویر واقعی را نمایش داده و کاربران می توانند آن را مطابق با زاویه ی دید خود تنظیم نمایند. بدین ترتیب، بهره وری اتباطات با ایجاد مکالمات صوتی و تصویری واضح، راحت و متمرکز افزایش می یابد.

گوشی های هوشمند سری T5S

کنترل و کارکرد تک لمسی

گوشی های هوشمند این سری یلینک، دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی هستند که همین امر موجب کنترل و عملکرد ساده تر و لذت بخش تر این گوشی ها شده است. با استفاده از این صفحه نمایش لمسی ، امکان مدیریت و دسترسی به قابلیت های این گوشی تنها با لمس ساده نمایشگر میسر شده است.

این گوشی های آی پی دارای چندین المان قابل تنظیم نظیر دوربین و نمایشگر در مدل های T58V(A) و استند قابل تنظیم در دو حالت مختلف در مدل T56A هستند. این انعطاف پذیری در تنظیمات، زاویه دید کاربر را بهبود بخشیده و موجب سهولت استفاده از آن می شود.

گوشی های آی پی

تلفن آی پی هوشمند چند منظوره با قابلیت های یک درب بازکن

کاربران می توانند با استفاده از این گوشی هوشمند، از یک وسیله برای دو نیاز خود بهره ببرند یعنی هم می توانند از قابلیتهای تلفنی این گوشی استفاده کنند و هم برای مشاهده و باز کردن درب ورودی از آن استفاده کنند. گوشی های هوشمند و چند منظوره یلینک مدل های T58V(A) با سیستم های درب بازکن تصویری آی پی موجود در بازار نظیر 2N، Baudisch و CyberData یکپارچه سازی شده اند. این گوشی های چند منظوره یلینک علاوه بر صرفه اقتصادی، بهره وری را نیز افزایش داده و امکانات پیشرفته یک درب بازکن تصویری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند:

  • پیش نمایش تصویر مراجعه کننده قبل از برداشتن گوشی
  • باز کردن تک لمسی درب(با یا بدون پاسخ دادن)
  • سهولت در مانیتورینگ با اتصال به درب بازکن تصویری و یا سیستم نظارت تصویری
تلفن آی پی هوشمند

سهولت در سفارشی سازی کسب و کار

به دلیل دارا بودن سیستم عامل اندروید، این گوشی های ویپ یلینک دارای عملکرد عالی بوده و امکان نصب اپلیکیشن های جانبی بر روی آن وجود دارد. BroadSoft Communicator، Skype، Skype for Business و Zoom Meeting اپلیکیشن هایی هستند که بصورت رسمی توسط این گوشی ها پشتیبانی می شوند.

پشتیبانی از کیت توسعه نرم افزار یلینک(SDK) موجب می شود ارائه دهندگان سرویس و کمپانی یلینک بتوانند با همکاری یکدیگر، یکپارچه سازی را تقویت کرده و اپلیکیشنهای روی تلفن ویپ را توسعه دهند. بدین ترتیب با کاهش منحنی یادگیری، ارائه قابلیت های بیشتر و استفاده از تجارب کاربران، به بهبود بهره وری ارتباطات کمک می کنند.

تلفن ویپ yealink منبع مقاله

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search