دوشنبه, 04 اسفند 1393 09:39

مدیر عامل اپراتور چهارم: فیبر نوری تهران اماده بهره برداری است

امتیاز به این مطلب
(2 کاربر)

محسن باقری مدیر عامل اپراتور چهارم اظهار داشت فیبر های نوری سطح تهران آماده بهره برداری بوده و اپراتور های تلفن همراه در صورت تمایل می توانند از این بستر استفاده کنند. وی افزود اپراتورهای تلفن همراه کشور اگر بخواهند ارتباطات 3G و4G را راه اندازی نمایند این کار روی بستر رادیویی کشور امکان پذیر نبوده و آنها باید این خدمات را از طریق بستر فیبر نوری ارائه دهند.
ایشان اضافه کردند: اپراتور ها به دلیل عدم اطمینان به پایدار بودن بستر فیبر نوریتمایلی به بستن قرارداد با شرکت ایرانیان نت نداشته و حاضر نیستند منابع خود را با سایر شرکت ها به اشتراک گذاشته و از منابع شرکت های دیگر استفاده کنند.
وی برای اینکه اپراتورها بتوانند از پایدار بودن بستر فیبر نوری اطمینان حاصل نمایند موضوع قرارداد SLA بین این شرکت و اپراتورهای کشور را مطرح کرد و افزود قرارداد SLA در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی بسته می شود که در صورت بستن قرارداد طلایی SLA عدم قطعی فیبر به 99% خواهد رسید.
در بخش دیگری از این گفتگو باقری به ارائه خدمات TV On Demand (تلویزیون درخواستی) اشاره کرد و گفت این خدمت به مشترکان این امکان را می دهد تا به فیلم های درخواستی خود از طریق شبکه اینترنتی دست یابند.
میر عامل اپراتور چهارم بیان کرد در حال حاضر در سه واحد تهران، رفسنجان و یزد تجهیزات فیبر نوری تولید می شود و تارهای فیبر نوری از خارج از کشور وارد شده و در کارخانه های داخلی تبدیل به کابل می شوند.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search