چهارشنبه, 05 آبان 1400 10:07

فیبر نوری در چهار سال آینده به تک تک خانه های مردم راه خواهد یافت

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:برنامه ای جامع که در چهار سال آینده، به تک تک خانه های مردم، فیبر نوری انتقال داده وپروژه فیبر در منزل را اجرا کنیم که مردم سرعت های چند گیگی را تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات توسعه پایدار زیر ساخت ها، با بیان اینکه شبکه ملی به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست، اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات به این معناست که ما در داخل کشور یک شبکه پرظرفیت داشته باشیم که وقتی می خواهیم به ارتباطات بین الملل هم مرتبط شویم، حداکثر ظرفیت به کمک آید و مردم تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

وی درباره نقش بخش خصوصی در ظرفیت های شبکه اطلاعات توضیح داد: ما ظرفیت های بسیار خوبی در تولید محصولات مرتبط با حوزه ارتباطات در کشور داریم. از تجهیزات انتهایی مثل مودم گرفته تا تجهیزات شبکه انتقال، انواع سوئیچ های مخابراتی و نوری، تجهیزات لایه های مختلف تا راه اندازی دیتا سنتر، ظرفیت زیادی در کشور وجود دارد که می توان برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش کیفیت ارتباطات استفاده کرد.

زارع پور اظهار داشت:پروژه فیبر نوری به منازل، یک کار سخت و پیچبده است. افزود: مخصوصا در شهرهای بزرگ که حفاری و رساندن فیبر به همه نقاط کار سختی است، اما نیاز به یک عزم ملی دارد.

همه تجهیزات شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور وجود دارد، ما فیبر را هم از کشورهای خارجی وارد می کردیم اما امروزه در داخل کشور فیبرهای نوری تولید و حتی به خارج از کشور هم صادر می شوند.

خبرگزاری ایسنا

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search