سه شنبه, 30 شهریور 1400 15:58

فیبر نوری و ADSL دو اینترنت پرسرعت در دسترس مشترکان قرار می گیرند

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت فیبر نوری و ADSL را که اینترنت پر سرعت ثابت موجود در حال حاضر هستند در دسترس مشترکان قرار می دهد. بسته های ADSL مخابرات با حداقل سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه تا حداکثر سرعت 30 مگابیت بر ثانیه ارائه می شوند، همچنین در این بسته ها، ترافیک بین الملل یک چهارم ترافیک یا حجم ماهانه در نظر گرفته شده است.

اینترنت ADSL مخابرات

ADSL فناوری انتقال با سرعت بالا می باشد که انتقال داده و تصویر را با سرعتی چندین برابر روش های قدیمی مانند برقراری ارتباظ از ظریق Dial-up فراهم می کند.
فناوری ADSL فقط با استفاد از یک خط تلفن به صورت دائمی و با سرعت بالا به شبکه اینترنت متصل می شود.

اینترنت ADSL مخابرات - کمپین ماندگار

این کمپین با شعار " بی نهایت ماندگار " با تاکید بر تنوع و ارنقاء سرعت کاربران، در زمینه های مختلف باند پهن مثل VDSL، ADSL و FTTH دردسته سرویس های حرفه ای و اقتصادی به کاربران ارائه می شود.
عموما هدف این کمپین غالب کاربران شرکت مخابرات است که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات دریافت می کنند، همچنین کاربران سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیر فعال را شامل می شود.

مهم ترین مزیت این کمپین برای تمام کاربران با هر سطح نیازی به باند پهن بسترهای مختلف را فراهم کرده است، این مزیت عالی باعث ماندگاری و داوم این کمپین شده است.

به گزارش: سایت مخابرات

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search