دوشنبه, 22 شهریور 1400 15:44

فیبر نوری باعث اتصال اراضی اشغالی به عربستان شده

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" خبر از پروژه اتصال اراضی اشغالی به عربستان داد و اظهار داشت قرار است رژیم صهیونیستی و نمایندگان Google راه اندازی یک پروژه "کابلی" را اجرایی کنند که از اراضی اشغالی به عربستان و سپس به عمان و هند کشیده شود.

این پروژه شامل یک کابل فیبر نوری زیر آب است و از ایتالیا راه اندازی شده واز اراضی اشغالی به عربستان سعودی عبور کرده وسپس به عمان و هند کشیده می شود.این روزنامه به نقل از گوگل نوشت توسعه ظرفیت شبکه ومسیرهای اضافی برای کاربران و مشتریان گوگل در سراسر جهان ضروری است.

ان کابل از 16 جفت فیبر نوری تشکیل شده و توانایی بالایی در انتقال داده ها دارد.همچنین مشابه خط نفتی میان عسقلان و ایلات، این کابل از طریق مدیترانه به خلیج ایلات عبور میکند و از آنجا به عربستان و سپس به عمان و هند کشیده میشود.

انتظار میرود اجرای این پروژه سه سال طول بکشد وبخشی از این پروژه با شرکت گوگل و شرکت Sparkle برای ارتقاء خدمات ارائه شده به همه و اتصال اروپا به آسیا است.

به گزارش :خبرگزاری ایسنا

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search