دوشنبه, 07 فروردين 1402 11:11

همچنان ۳۰۰۰ روستا در کشور به اینترنت دسترسی ندارند!

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

عزم و اراده دولت سیزدهم با کار و تلاش شبانه‌روزی برای دستیابی روزافزون موفقیت فقط و فقط برای دسترسی مردم به ارتباطات ایمن در دنیای امروز است که از برنامه‌های مهم این دولت نیز می‌باشد

با برنامه‌ای مشخص و منسجم می‌توان در مسیر توسعه و پیشرفت قدم گذاشت و علاوه‌بر آن امروز بیش‌ از هر چیز دیگری نیازمند کار مجاهدانه و امید دهی به نسل جوان و رفع ناکارآمدی در دولت هستیم.

طی 44 سال گذشته تا به امروز اتفاقات بسیاری در تمامی زمینه‌ها برای حرکت کشور به سوی پیشرفت صورت‌گرفته که امروز در برخی از زمینه‌ها مثل پزشکی، فضایی، تکنولوژی جزء ده کشور نخست جهان هستیم، با این‌حال 90 درصد روستاهای بالای بیست خانوار تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفته‌اند و بر اساس آمارها از میانگین جهانی نیز جلوتر هستیم.

به‌عنوان مثال نود و نه درصد روستاهای استان کرمانشاه تحت پوشش اینترنت پرسرعت بوده دولت در نظر دارد تا سال آینده سایر روستاهای بالای بیست خانوار را نیز به شبکه اینترنت متصل کند.

درحال ‌حاضر حدود سه هزار روستا در کشورمان وجود دارد که هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت ندارند و تلاش لازم برای بهره‌مندی و دسترسی آن‌ها به اینترنت را نیز بکار خواهیم گرفت.

وزیر ارتباطات با ابراز آگاهی به مشکلات موجود در کشور، بیان کرد بعضي از این دشمنی‌ها و مشكلات بدلیل عوامل خارجی و برخی دیگر از ناکارآمدی‌های داخلی نشات میگیرد، اما ریل‌گذاری مسیر به رهبری مقام معظم رهبری به سمت پیشرفت درست است و با وجود دشمنی‌های ایران به حرکت خود در مسیر پیشرفت ادامه خواهد داد.

لازمه پوشش سراسری طرح فیبر نوری همکاری جمعی است و بیشترین اعتبار اجرای این طرح از اعتبارات دولت بود که براساس برنامه‌های طراحی‌شده مقرر گردیده که مودم رایگان مربوط به فیبر نوری در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search