هتل هوشمند

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)
توقفگاه هوشمند برای تجربه درخشان مهمانی

با سیستم هوشمند سازی، اقامتگاه پنج ستاره شما فقط از راه دور کنترل می شود. مهمان می تواند سایه ها، چراغ ها، دما، تلویزیون و موسیقی و حتی برنامه های بیدار باش، درخواست سرویس خدمتکار و موارد بیشتر را از یک کنترل از راه دور بصری کنترل کند. راهکار های مهمانداری ما سازگار با ویژگی های ساختمان های پیش ساخته یا تحت تعویض و یا مکان هایی با ساخت چند ساله می باشد و چون ما کاملا مقیاس پذیر می باشیم ، شما می توانید فقط با یک راهکار شروع کنید. مانند پذیرایی اتاق مهمان ، و اضافه کردن اتوماسیون بیشتر در طول روند اجرای پروژه.

هتل هوشمند

امکانات اجرای راهکار هتلی BMS
در حال حاضر اشغال شد
پس از چک کردن، سیستم BMS وضعیت "اتاق اشغال" را راه می اندازد. برای مثال درجه حرارت را به سطح ایده آلی که مهمان ها در اتاق هایشان می خواهند تنظیم می کند.

 اجرای راهکار هتلی BMS

خوش آمد گویی هوشمند هتل

امکانات اجرای راهکار هتلی BMS
یک خوش آمد گویی کامل
در زمانی که مهمان درب را باز می کند یک صحنه " خوشامد گویی" فعال می شود. چراغ ها روشن می شوند، پرده ها باز می شوند، موسیقی پخش می شود و تلویزیون یک پیام تبریک شخصی نمایش می دهد.


تجربه اختصاصی
یک تجربه سفارشی شده یک بازدید منحصر به فرد و لوکس را فراهم می کند. مهمان ها می توانند به جای بیدار شدن با صدای بلند زنگ ساعت یا گوشی یک صحنه "بیدار باش" را برنام ریزی کنند که به تدریج پرده ها باز می شوند و طلوع خورشید را خبر می دهد.

بیدار باش هتل هوشمند

بهینه سازی انرژی هتل

انرژی کارآمد
سنسور ها حضور یا عدم حضور مهمان را تشخیص می دهند و چراغ ها را خاموش می کنند و ترموستات را بر اساس آن تنظیم می کنند تا اتلاف انرژی را کاهش دهد. به علاوه یک کلید لمسی "سبز" این امکان را برای مهمان ها فراهم می کند تا برنامه مفید زیست محیطی هتل را انتخاب کنند.

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search