دوشنبه, 04 اسفند 1393 10:05

انتصاب مدیر عامل جدید برای اپراتور چهارم

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

محسن باقری چناری طی حکمی از سوی رییس هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت به عنوان مدیر عامل جدید اپراتور چهارم "مجری شبکه فیبر نوری کشور" منصوب و طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شد.
به گزارش سیتنا،علی حکیم جوادی رییس هیئت مدیره اپراتور چهارم در این مراسم، اجرای شبکه فیبر نوری را از اولویتهای ملی خوانده و دسترسی کاربران به پهنای باند مناسب در زمان مقرر را از اهداف اصلی اپراتور چهارم دانست. وی از محسن باقری چناری به عنوان مدیر عامل جدید خواست، فعالیت های اجرایی شبکه فیبر نوری را در راستای برآورده کردن انتظارات وزارت ارتباطات در زمان تعیین شده ساماندهی نماید.
مدیر عامل جدید نیز از شبکه فیبر نوری به عنوان تنها راه اصولی برای تحقق دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات و رسیدن به پهنای باند مناسب در دسترسی کاربران به سرویسهای باند پهن یاد کرده و خاطرنشان شد تلاش دراین زمینه، تنها از طریق همسویی وزارت ارتباطات و همراهی شهرداریها با اپراتور چهارم ثمر بخش خواهد بود.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search