سیستم درب بازکن و intercom چیست؟

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

خرید یک سیستم درب بازکن یا intercom برای استفاده مسکونی یا کاری بدون اطلاعات صحیح می تواند یک کار دلهره آور باشد. اطلاعات صحیح چیزی است که در این سری از مقالات دریافت خواهید کرد. ما به شما در تصمیم گیری و خرید آگاهانه و همچنین در نصب آنها کمک خواهیم کرد.

به نظر می رسد مجموعه بی پایانی از سیستم ها برای انتخاب وجود دارد. خریدار در هنگام خرید با این تصمیمات که آیا سیمی بخرد یا بی سیم؟ 2 سیم، 4 سیم یا Cat-5 ؟ تصویری یا صوتی؟ با تمام امکانات یا امکانات ابتدایی؟ مواجه می شود . شما حتی می توانید سیستم هایی که از طریق خطوط برق خانه یا محیط کار شما ارسال و دریافت می کنند را انتخاب کنید. این که کدام سیستم برای شما مناسب است بستگی به تعدادی عوامل که ما برای کمک، به شما ارائه می دهیم دارد.

وقتی شما یک سیستم intercom می خرید با دو اصطلاح سیستم درب بازکن (door phone) و intercom مواجهه می شوید. چه تفاوتی بین این دو است؟ این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر هم استفاده می شوند حتی در توضیحات محصولات.

دراین راهنما سیستم intercom برای سیستم هایی استفاده می شود که در داخل خانه برای برقراری ارتباط از یک اتاق به اتاق دیگر وجود دارد.

 سیستم درب بازکن و intercom چیست؟
سیستم درب بازکن |درب بازکن (door phone)

یک درب بازکن سیستمی می باشد که تماس ها را از درب جلویی یا چندین درب دیگر در بیرون ساختمان دریافت می کند. وقتی کسی به پشت درب می رسد، کلید را فشار میدهد و هشدار دهنده یک یا چندین ایستگاه داخلی به صدا درمی آید و سپس افراد داخل ساختمان می توانند با فشار دادن یک کلید در ایستگاه داخلی با آنها صحبت کنند.

سیستم intercom ممکن است یک دستگاه مخابره در بیرون ساختمان داشته باشد که درب بازکن (door phone) نام دارد. درب بازکن های تصویری این امکان را فراهم می کنند تا دقیقا ببینید چه کسی در ایستگاه بیرونی قرار دارد. ویدئو یک لایه امنیتی دیگر به درب بازکن شما اضافه می کند.




دراین راهنما سیستم نوع دیگری از سیستم intercom مانیتور کودک است. این یک intercom یک طرفه است. شما می توانید به کودک خود گوش کنید اما نمی توانید پاسخ دهید. این سیستم تقریبا همیشه بی سیم است. شما حتی میتوانید در تاریکی کودک خود را مشاهده کنید.

سیستم intercom مانیتور کودک

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search