دوشنبه, 04 اسفند 1393 11:02

ایرانیان نت به شرکت های خصوصی واگذار می شود

امتیاز به این مطلب
(2 کاربر)

واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه صبح روز دهم آذرماه که با فعالان خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری داشت اعلام کرد بدنبال تغییر رویه پروژه ایرانیان نت بوده و جهت تسریع امور این پروژه آماده واگذاری قسمت های مختلف پروژه اپراتور چهارم به بخش خصوصی است تا کار با سرعت بیس تری پیش رود.وی از بخش هایی که می تواند به بخش خصوصی واگذار شود به شبکه فیبر نوری، کافو نوری و سرمایه گذاری در اپراتور چهارم اشاره کرد.

همچنین علی اصغر عمیدیان معاون وزیر بیان کرد در گذشته در واگذاری مخابرات به بخش خصوصی مشکلاتی داشتیم و این مشکلات همچنان ادامه دارد و برای بهتر شدن شرایط شرکت ها در پیوست تعهدات مخابرات واردی را در نظر گرفته ایم که این مشکلات مرتفع شود. وی افزود: پس از جلساتی که با شرکت های PAP برگزار شد انتظارات آنها از مخابرات بررسی و در پیوست دسته بندی شد تا بتوانیم از کانال ها، رانژه ها و امکانات شبکه دسترسی به سهولت برای شرکت های PAP استفاده کنیم.
عمیدیان همچنین اضافه کرد بزودی اجازه خدمات فوق العاده ای به این شرکت ها داده خواهد شد که موجب ارتقاء گردش مالی و بیزینس پلن آنها نیز خواهد شد. ایرانیان نت به شرکت های خصوصی واگذار می شود

نت به شرکت های خصوصی واگذار می شود

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search